Je hebt een zoekwoorden onderzoek - en nu?Eén van de meest zinvolle onderdelen voor een sterk marketingplan, is een zoekwoordenonderzoek.
Dit resulteert meestal in een document of een lijst met zoekwoorden. Als je als ondernemer, zelfstandige of organisatie een zoekwoordenanalyse hebt laten doen, wat doé je daar dan eigenlijk mee? Hoe ga je er in de praktijk mee aan de slag? Hoe gebruik je al die woorden eigenlijk? Hieronder krijg je een praktische overzicht van de manieren waarop je aan de slag kunt met het resultaat van een keywordonderzoek.
0 Comments
Als je een Facebookpagina hebt, dan merkte je het zeker al: het aantal mensen dat jouw pagina bereikt wordt steeds lager.
Ook op andere netwerken zoals LinkedIn gebeurt dat. Het lijkt er op dat de enige manier om het bereik van jouw bedrijf op de krikken, is om te adverteren. Dan wordt een bericht tegen betaling aan een doelgroep getoond die gedurende de adverteerperiode op dat sociaal kanaal zit. NIet elke periode is even geschikt om te adverteren. Hieronder zetten we alles op een rijtje, zodat jij het beste moment kunt uitkiezen voor de advertenties van jouw bedrijf of organisatie.
Marketing, wat is dat eigenlijk?
Het gebeurt nogal eens dat allerlei begrippen door elkaar gehaald worden. Ook ondernemers en zelfstandigen weten niet altijd precies wat wàt is. Daarom zetten wij van Merkus het voor jou graag op een rijtje. Bekijk hieronder de video en het overzicht. Vind je het ook zo lastig om te bepalen welke online marketing strategie jouw kmo gaat inzetten?
Heb je het gevoel dat je door de bomen het bos niet meer kunt zien? Elke dag merk ik hoe kleine en middelgrote bedrijven worstelen met hun marketing. Als de keuze offline al moeilijk is, dan is online marketing nog lastiger. Dat ontwikkelt immers voortdurend. De ene hype volgt de andere trend op. Hoe maak je als kmo de beste keuze? Hieronder krijg je de basisonderdelen die elke kmo nodig heeft voor een sterke online marketing.
EFKES EERLIJK
We hebben in de voorbije jaren van veel van onze klanten-ondernemers verhalen gehoord over hoe ze geen goed resultaat kregen toen ze hun marketing gingen uitbesteden. Te veel geld betaald voor een website die niets deed, bedrogen door iemand die zogenaamd sociale media advertenties ging doen, schimmige voorstellen voor het aankopen van e-mailadressen, Google advertenties die geld weggooiden in plaats van omzet op te leveren. Zo'n cowboypraktijken laten een wrange nasmaak achter, en vaak ook een put in de portemonnee. Je voelt je als zelfstandige, als ondernemer belogen en bedrogen. Je vertrouwen in marketeers heeft een flinke deuk gekregen. Hoe ga je hier mee om? |
Categorieën |